What is FASHİON? “Amaç insanları değiştirmek değil, kim olduklarını kıyafetlerle anlatma fırsatı vermek” Dries Van Noten “Şıklık, üzerinizdeki kıyafetten çok, bir kişilik meselesidir.” Jean-Paul Gaultier “Stil ve moda arasındaki fark, kalitedir.” Giorgio Armani.'Moda geçer,STİL kalır.COCO CHANEL. Tasarım;konfor ile lüksü;pratik olan beğenileni dengeleyebilmektir.DONNA KARAN. “Elbise bir kadının vücudunun hatlarını takip etmeli, vücut elbisenin hatlarını değil.” Givenchy. “Tüm dünyada kadınlar benzer bir sebeple giyinir, diğer kadınları rahatsız etmek için.” Elsa Schiaparelli. 'Kötü zevki,zevksizliğe tercih ederim.JOHN GALLİANO.“Rahatlıkla, şıklık arasında bir seçim yapmam gerekse, rahatlıkla şıklığı seçerdim.” Florde APANAS. 'Bir kadına doğru ayakkabıyı verirseniz dünyaları bile fethedebilir.MANRİLYN MONROE.“Moda, sadece tahammül etmesi çok zor bir çeşit çirkinliktir, bu yüzden her 6 ayda bir değiştirmek zorundayız.” Oscar WİLDE. 'MODA silinir gider sadece Stil kalır.COCO CHANEL.“Bir kadının en çıplak hali, en iyi giyindiği halidir.”COCO CHANEL."Sadece çok akıllı kadınlar, sade bir stile sahip olmayı başarabilirler." Stendal.Modadan ayrılmayan bir kadın, kendine aşık olmuş bir kadındır. LA ROCHEFOUCAULD.

28 Şubat 2013 Perşembe

Gucci

Guccio Gucci (Floransa, 26 Mart 1881 - 2 Ocak 1953) bir İtalyan işadamı ve moda tasarımcısı, Gucci ve ülkenin kuzey üretim bölgesinden bir İtalyan tüccar oğlu House kurucusu oldu.




İşlemedeki ustalığını, İngiliz asaletinin ince estetik duygusuyla birleştirerek bugünün vazgeçilmez markası olan Gucci'nin temellerini 1920'lerde attı.
 


Birkaç kısa yıl içinde, Gucci mağazası eldiven, ayakkabı ve kemer gibi kaliteli İtalyan deri eşya arayan uluslararası seyahat eden kişilerin dikkatini çekiyordu.


Guccio Gucci,1921 yılında yılında ilk mağazasını açtı Floransa İtalya küçük satan maroken ve valiz satan dükkanı.







Guccio Gucci Roma'da 1938 yılında ikinci bir dükkan açtı ve dahil olmak üzere, onun mal genişletmeye başladı.Erkek ilişkileri ve kadın çantası.
Kenevir, keten ve jütle yapılan bu deney dönemde bambu sap bugün Gucci ikonik ürünlerinden biri haline gelmiş oldu.
Gucci modern lüks bir sembolü olarak da küresel varlığını inşa etmeye başladı. 1950 butikler yılında Milano ve New York'ta açıldı.

1881 yılında, zanaatkar bir babanın oğlu olarak doğan Guccio Gucci, babasının şapka yapım şirketi iflas ettiğinde ülkesinden ayrılarak Londra'ya gitti ve üst tabakadan Avrupalı, Amerikalı insanların uğrak yeri olan Savoy Oteli'nde çalışmaya başladı. Birinci Dünya Savaşı'nın başlamasıyla birlikte, ülkesine dönen Gucci, İtalyan ordusunda savaşmak üzere askere alındı. Savaş sona erdikten sonra kaliteli deri ürünlerinde uzmanlaşan bir deri firmasında çalışmaya başladı. Firmanın sahibi Franzi, deri seçimi ve tabaklama işleminden, farklı deri türleriyle nasıl çalışılacağına kadar deri işleme sanatının her aşamasında yapılması gerekenleri Gucci'ye öğretti. Londra'da kazandığı tecrübeyi ve İngiliz asaletinin ince estetik duygusunu, deri eşyaları işlemedeki ustalığı ve yeteneğiyle değerlendirerek, 1921 yılında Floransa'da deri çanta ve valiz sattığı ilk dükkanını açtı.

1930'larda binicilik temalı bir akımdan etkilenen tasarımlar, ingiliz asilzadelerinden esinlenerek hazırlanıyordu. Birkaç yıl içinde çanta, valiz, eldiven, ayakkabı ve kemerlerde hayat bulan binicilik temalı koleksiyon, uluslararası müşterilerinde dikkatini çekerek büyük başarı kazandı. Gucci'nin uyguladığı at, gemi ve üzengi motifleri tam olarak bu zamanda hayat bularak, moda dünyasının ve yenilikçi tasarım estetiğinin sürekli sembollerinden biri haline geldi. Müşterileri, atlı ulaşımdan atsız arabalara geçince lüks valiz ve çanta satışına ağırlık vermeye başlayan Guccio Gucci,


1938 yılında Roma'daki Via Condotti'de bir perakende dükkanı daha açtı. 1930'larda Avrupa üzerinde yoğunlaşan savaş bulutlarının 1939 yılında patlaması da Gucci'nin dükkânını etkilemedi. Roma'da açılan şube aileyi iş dünyasında tutmayı sağladı, çünkü eski metropol kenti ittifak kuvvetleri tarafından "serbest kent" ilan edilmişti ve kent savaşın başında bombalanmamıştı. Ünlü modacı Gucci, 1940'lardayaptığı dahiyane tasarımlarla, çantaları kraliyet ailesinin bile favorisi oldu.

İtalya'daki faşist diktatör rejimin zorlu yıllarında, standart malzeme eksikliğiyle karşı karşıya kalan Gucci, eşine az rastlanır bir yaratıcılık ve kaynak bulma yeteneğiyle "Bambu çanta"yı yarattı. Bambu saplı deri çanta ve bambu çanta Gucci'nin simgeleşen pek çok ürününden biri haline geldi. Kraliyet ailesi ve ünlülerin favorisi olan bu çanta modeli günümüzde halen kullanılmaktadır.

Guccio Gucci, Gucci klasikleri arasında sayılan ürünlerinin pek çoğunu 1950'li yılların başında yarattı. Bu yıllarda semer kolanından esinlenerek yaratılan yeşil-kırmızı-yeşil dokuma büyük başarı kazandı ve markanın en bilindik belirleyici unsurlarından biri haline geldi.1953 yılında Guccio'nun ölümünden sonra, erkek çocuklarından Aldo, Vasco ve Rodolfo şirket yönetimini devraldılar. Paris, Beverly Hills, Londra, Palm Beach ve Tokyo'da mağazalar açarak, modern lüks ürün sembolü olarak anılacak markalarına, küresel pazarda çok önemli yer edindirdiler. 1950'li yılların sonunda Gucci, zengin ve ünlü insanların gitmeden edemediği şirketler arasında en ön sıralarda yer alıyordu. İşte dünya jet sosyetesinin "Şık" kavramı: Gucci

1960'lı yıllar Gucci İmparatorluğu'na büyük bir ün kazandırdı. Parası olan herkes, ayakkabı, valiz, çanta ve fularlarında Gucci ismini arıyordu. Bu yıllarda, Gucci'nin tasarımları daha incelikli, zaman sınırlaması olmayan ve ünlülere hitap eden bir çizgiyi yakaladı. Grace Kelly, Peter Sellers ve Audrey Hepburn gibi Hollywood yıldızları Gucci ismini "şık" kavramıyla eşdeğer kıldılar, ingiltere Prensesi Margaret, Audrey Hepburn ve Imelda, Gucci marka ayakkabı giyiyordu. Liz Taylor, Peter Sellers ve Samuel Beckett, hem erkekler hem de kadınlar tarafından kullanılabilen 'Hobo Bag' adlı ürünü tercih ediyorlardı.
 From the Archive: Audrey Hepburn, Rome 1960s

                                           Audrey Hepburn

Jackie Kennedy, günümüzde 'Jackie O' olarak tanınmaya başlayan Gucci omuz çantasıyla fotoğraflanarak Gucci'nin ününü pekiştirdi. Gucci, zamanın en önde gelen yüzleri tarafından beğenilen ürünler sunuyordu. John Wayne ve Jerry Lewis de Gucci mokasenlerinden giyiyordu.

[image]
john Wayne 1960 yılında Roma'da Gucci mağazasında loafer denerken

 Gem malzemesinden faydalanılarak üretilen klasik mokasenler, New York'taki Metropolitan Sanat Müzesi'nin Kostüm Enstitüsü'nde yer aian daimi koleksiyonun bir parçası oldu. Bu yıllarda Grace Kelly için hazırlanan çiçekli ipek fular, kısa zaman sonra dünya genelinde tanındı. 60'lı yılların sonunda, Gucci, bir efsane haline gelen ve kurucusunun baş harflerinden oluşan, birbirine geçmiş çift 'G' biçiminde tasarlanan logosunu kullanmaya başladı. Gucci imparatorluk haline geldikçe aile içinde iç savaşlar başladı.

70'li yıllarda şirket, Aldo Gucci'nin hedefleri doğrultusunda küresel genişlemesine devam etti. Şirket ortaklarından Vasco Gucci 1975 yılında öldü. Şirket, yüksek kaliteli malzeme ve işçilik özelliklerini koruyarak, üretimini ve çeşitliliğini arttırdı. Uzak Doğu'ya kadar uzanarak Hong Kong ve Tokyo'da mağazalar açıldı. Efsane markayla eşdeğer kabul edilen kalite unsurunu kaybetmeden daha lüks malzeme ve yenilikçi tasarım yaklaşımlarıyla ilgili önemli araştırmalar yapılıyordu. Şirketin klasikleşen ürünleri yeni biçim ve renkler kullanılarak yenileniyor, ayrıca yeni ürün kategorileride ekleniyordu.

1980'li yıllar Gucci ailesi ve lüks eşya perakende satış imparatorlukları için zorlu zamanlardı. Marka isminin ünü ve tanınırlığı, karmaşayı da beraberinde getirdi. 1985 yılına gelindiğinde, basın dünyasında "Gucci Savaşları" adıyla nitelenen sorunlara rağmen şirket büyümeye devam ediyordu... Gucci ürünleri zamanının statü sembolü olarak kabul görürken, yönetim ve aile fertleri aynı fikirde değildi. Şirketin yönetimi Rodolfo'nun oğlu Maurizio Gucci'ye geçti.


Maurizio, hisselerin %50'sine sahipti. 1982 yılında, Gucci halka açık bir limited şirket oldu. 1984'te Domenico De Sole, Gucci Amerika grubun başkanı oldu. Bahreyn temelli bir yatırım şirketi olan Investcorp, 80'li yılların sonunda, Aldo Gucci ve takip eden neslin üyelerine ait %50'lik payı satın aldı.

Gucci,1990 yılında gelenek ve yeniliğin çığır açan harmanını, kadın giyimden sorumlu moda tasarımcısı olarak işe başlayan yakışıklı tasarımcısı Tom Ford'la küresel pazara yeniden sundu. Gucci'de geçirdiği sadece dört seneden sonra, 1994'de baş tasarımcılığa yükselen Tom Ford, Gucci'yi yine şık ve kaliteli kavramının en tepesine yerleştirdi. Ünlüler, elit tabaka ve provokasyonlarla ses getiren iddialı girişimler, lüks markaya can kattı. Yüksek sivri topuklar ve metal eklentilerle hareketlendirilen ipek parçalı jarse elbiseler, Ford'un eşi olmayan vizyonunun simgeleri oldu. Markanın vizyonun genişlemesiyle birlikte 1990'lı yılların başlarında Safilo Group ile gözlük üretimi için lisans anlaşması yapıldı. Birbirine geçmiş Gucci logolu güneş gözlükleri.Gucci'nin seçkin müşterileri için mağazalardaki yerini almaya başladı. Domenico De Sole, 1995 yılında şirketin genel müdürü oldu ve Gucci bütünüyle halka açık şirket olma yolunda oldukça başarılı bir geçiş yaşadı. Gucci, ekonomik ve finansal performansı, stratejik vizyonu ve yönetim kalitesi ile European Business Press Federation tarafından "1998 yılının Avrupalı şirketi" seçildi. 1999 yılında, Gucci, Pinault-Printemps-Redoute (PPR) ile stratejik bir ittifak kurdu ve böylece tek markalı bir şirketten çok markalı bir gruba geçiş yaptı.

2004 yılında Fransız PPR, geriye kalan hisselerin neredeyse tamamını satın aldı.


Domenico De Sole ve Tom Ford ikilisi görevlerinden ayrıldılar. 2005 yılında Gucci'nin başkanı ve genel müdürü olan Mark Lee,33 yaşındaki Frida Giannini'nin kadın giyim ve aksesuar departmanlarının yanında erkek giyiminin de başında olacağını duyurdu. Erkek giyim tasarımcısı John Ray'in istifasının ardından bu bölümünde sorumluluğunu alan Giannini, gösterdiği performans ile kendini kanıtlayarak, Gucci'nin köklerini araştırmaya devam ediyor.

 Tamamen orijinal deri ürün koleksiyonu "La Pelle Guccissima", Giannini'nin yönetiminde piyasaya sürüldü. Bu koleksiyon, sadece Gucci'ye ait bir gücün yansıması olan işçilik ve kusursuz kaliteyi ifade ederek markanın bir sonraki simgesi olma yolunda ilerliyor. Gucci'nin renkli tarihinin bir yansıması olan Gucci güneş gözlükleri, günümüzde de kendilerini diğerlerinden ayırt etmeyi isteyen, moda bilincine sahip müşteriler için tasarlanmaktadır. Eğimli lenslerle sunulan büyük plastik çerçeveler, gözlük sapı kısmına işlenen birbirine geçmiş Gucci logosuyla hemen fark edilen bir tarzı yansıtır...


Ford, Floransa'da doksan üç yıl önce kurulan bavul şirketini iflasın eşiğinden döndürerek bir mucize yarattı. Gucci grubu Kasım ayında YSL'in ana firması olan Sanofi Beaute'yi satın aldı. Ancak geçtiğimiz hafta Tom Ford'un yaratıcı yönetmen olarak Yves Saint Laurent'ın başına oturduğu ilan edildi. Onun tahtı artık sarsılmaz gözüküyor. Gucci'den sonra Yves Saint Laurent'ın da başına geçmesi moda ve lüks marka ürünleri konusundaki etki alanının oldukça genişlemesine yol açtı. Bu durum aynı zamanda vizyonu olan bir tasarımcının bir işadamı gibi hareket ederek batmakta olan bir narkayı dünya lideri haline getirmesinin de öyküsü. Gucci, sadece 5 yıl önce batma tehlikesi ile karşı karşıyaydı. Maurizio Gucci , eski karısı 1995 yılında onu Milano'da bir kapı eşiğinde öldürtmeden önce büyükbasaı tarafından kurulan firmayı batma noktasına getirmişti. 1993 yılında Gucci,nin çantaları ve loaferları dünyada zengin ama modayı takip etmeyen müşteriler buluyordu ve bu tarihte yıllık 230 milyon dolarlık gelirleri üzerinden 22 milyon dolar zarar ediyordu. Gucci 1994 yılında erimiye başlayınca Investcorp adlı bir İran kökenli şirket Gucci'yi satın aldı ve firma avukatı Domenica Del Sol'dan firmayı kurtarmasını istedi. Del Sol'un ilk işi gucci'nin baş asarımcısı Tom Ford'u firmanın başına getirmek oldu. Ford 1995 yılındaki koleksiyonuyla Gucci'yi tekrar ayağa kaldırdı. Aslında mimari eğitimi görmüştü ama sanatla ticaretin elele en iyi yürüdüğü alan olarak moda dünyasını görüyordu. Üstelik işe New York'ta Perry Ellis'in yanında başlamıştı ve Los Angeles kökenli tasarımcılardan ayrıldığı nokta ‘‘Eğer New York'ta ilgi çekmeyen ve satmayan bir koleksiyon yaparsanız ertesi gün işten atılırsınız’’ meslek ilkesiydi. Ford, uzun yıllar moda dünyasında kalacağını söylüyor ama bir noktada tasarımcılık yeteneğini başka alanlarda da denemeyi düşüneceğini vurguluyor. ‘‘Terminalden lobilere, lobilerden uçaklara ve uçaklardan giysilere varıncaya kadar eksiksiz bir havayolu tasarımı yapmak isterim.’’ Tom Ford, ayrıca Hollywood'u giydirmekten daha fazlasını yapmak istiyor. ‘‘Film çekmek, bana göre en birinci tasarım projesidir, modanın kalıcı olmadığını düşünerek böyle diyorum.’’ Ford işbaşında
Tom Ford, bir ceketin kumaşının cinsinden, o ceketin üzerine iliştirilen fiyat etiketinin şekline kadar herşeyi gören, inceleyen bir adam. Tom Ford'un kişisel servetinin kağıt üzerinde 100 milyon doları geçtiği sanılıyor. Bu genç ve yetenekli moda yaratıcısı Beverly Hills'deki modaevinin banyosunda duvarların hangi renge boyanması gerektiğine varıncaya kadar akla gelebilecek her türlü ayrıntıyla ilgileniyor. Belli başlı moda yaratıcıları çalışmalarında kadın giyimine ağırlık verirler. Tom Ford ise modada kadın-erkek ayırımı yapmıyor. ‘‘Erkek giyimi bizim en fazla gelişme gösteren bölümümüz’’ diyor Tom Ford, ‘‘ve şu anda erkek giyimine ağırlık vermek beni çok heyecanlandırıyor.’’ Tom Ford, ilk erkek giyimi koleksiyonunu 1995 yılında hazırlamıştı.


O gün bu gündür de mevsim başlarında Gucci modaevinin yeni erkek modelleri büyük bir heyecanla bekleniyor. Tom Ford, herkesten farklı bir moda anlayışına sahip. Her zaman da onun modelleri diğer modacılarınkinden çok farklı oluyor. Örneğin her erkek, önü düz olan pantolonlara alışmışken Tom Ford önümüzdeki sonbaharda plili pantolon modasını canlandırma hazırlığı içinde. Ünlü moda yaratıcısı, kavramları, alışkanlıkları bir harekette allak bullak etmekten özellikle zevk alıyor. Tom Ford'un ilkbahar erkek koleksiyonlarında plili pantolona hiperbolik bir dönüş gözleniyor. Genç modacı, erkek modellerinde onsekizinci yüzyılın kadınsı gösterişliliğini, MTV'nin rock yıldızlarına yakıştırmayı başarmış. erkeğin sert ve de seksi görünmesini sağlıyor. İpek jagar gömlekler, brokar ve muare kumaşlardan takım elbiseler, anakonda ya da deriden yapılmış pantolonlar, kadınsı bir hava taşıyor. Christian Lacroix'nın göz kamaştırıcılığı bu modellerde de seziliyor. Gerçi Tom Ford, bu kıyafetleri her erkeğin giyemeyeceğini kabul ediyor ama günümüzde erkeklerin modayla giderek daha fazla ilgilenmeye başladıklarını da sözlerine ekliyor. ‘‘Sanırım yakın bir gelecekte erkek giysileri de kadın giysilerinden farklı olmayacak. Yani erkeklerin de artık seks objeleri olduklarını belirtmek istiyorum.’’

Geçmişten Günümüze Uzanan Yolculuktan Satır Başları;
1906:Aldo Gucci küçük bir çanta imalathanesi kurar.

1960:Grace Kelly, Peter Sellers, Audrey Hepburn ve diğer yıldızlar sayesinde Gucci Hollywood'un gözdesi olur.

1962: Yves Saint Laurent modaevi Paris'te faaliyete geçer. Tom Ford Teksas, Austin'de dünyaya gelir.

1970'lerin sonu: Aktör olmak için çırpınan Tom Ford, New york'a gelir ve reklam filmlerinde rol alır. Andy Warhol ile tanışınca Stdio 54'e takılmaya başlar.

1980: Maurizio Gucci'nin idaresindeki Gucci, varisler arasındaki çatışma yüzünden hızlı bir inişe geçer. 1980: Bir reklam filmi için hazırlanırken bir saç stilisti, genç adama kötü haberi verir. Tom'un tepesi açılmaktadır. Ford, Parsons okuluna yazılır.

1986: Tom Ford, Parsons'dan mezun olur, yılda 32 bin dolar ücretle , erkekler için spor giysiler üreten bir firmada çalışmaya başlar. Gucci firması, iflasın eşiğine gelir.

1988: Gucci'nin varisleri, firmayı kurtarmak için hisselerin yüzde 50'sini merkezi Bahreyn'de olan bir yatırım şirketine satarlar. Tom Ford, Perry Ellis modaevinde, Marc Jacobs'un emrinde çalışmaya başlar.

1990: Tom Ford, Perry Ellis'den ayrılır.

1990-94: Gucci'nin yaratıcı desinatörü Dawn Mello, Tom Ford'la anlaşır ve ondan kadınlar için modeller hazırlamasını ister. İkisi birlikte firmayı toparlamaya başlarlar. 1992'de loafer modelini yaratmaları önemli bir gelişme olarak nitelendirilir.

1994: Felaketlerle dolu bir yılın sonunda, Ford, Gucci'nin yaratıcı yönetmeni olur ve erkek eşyalarından kadın çantalarına kadar her türlü ürünün tasarımından sorumlu tutulur.

1995: Maurizio Gucci, ödeyemediği bazı borçları yüzünden silahlı saldırıya uğrar ve Milano'daki bürosunun merdivenleri önünde oluşan kan gölünde can verir.

1995: Ford, Floransa'da ilk erkek kıyafetleri defilesiyle herkesi şaşırtır. Bu defilede turuncu ve yeşil renkte kadife ceketler sergilenir.

1995: Ford, VH1 Müzik ve Moda ödülleri gecesinde gelecek vadeden tasarımcı ödülünü alır.

1996 Şubat ayında, Amerika'nın Moda Yaratıcıları Konseyi, Ford'u yılın uluslararası tasarımcısı ilan eder.

1997: Tom Ford, AIDS Projesi tarafından yılın tasarımcısı seçilir. Ödül töreni, aslında bir taç giyme töreni yerine geçer. Gucci'den giyinen Tom hanks, Patricia Arquette, Gwynette Palthrow gibi oyuncular, onu ilk kutlayan sanatçılar olurlar.

1998: Prada'nın yönetim kurulu Başkanı Patrizio Bertelli, kar getirecek yatırımın kokusunu önceden aldığı için Gucci'nin hisselerinden bir bölümünü satın alır.

1999: Louis Vitton Moet Hennessy'nin yöneticisi Arnault, Prada'nın Gucci hisselerini satın alır. Böylece sahip olduğu Gucci hisseleri yüzde 34.4'e yükselir.

1999: Tom Ford koleksiyonuna köpek kemiklerini katar. Mağazalarda 40 dolara satılan köpek kemikleri çok büyük ilgi görür.

1999 yılının Nisan ayında Arnault, şirketin tamamını satın almak için teklifte bulunur.

1999 yılının Temmuz ayında Gucci en parlak dönemini yaşar, hazır giyimden 117 milyon dolar kazanır.

1999'un aralık ayında Tom Ford VHI/ Vogue Moda ödülleri gecesinde, yılın en başarılı kadın giysileri tasarımcısı seçilir.

2000 Tom Ford, doksan üç yıllık geçmişi olan Gucci'ye en parlak dönemini yaşatır.

  
  

                                     Florasan'daki Gucci müzesinden kareler



Efsanevi moda evi Gucci 90. yaşını İtalya, Floransa’da ki evini bir müzeye dönüştürerek kutluyor. Üstelik geçici bir etkinlik olarak değil, daima açık kalacak oldukça kapsamlı bir müze. Markanın arşivi, bugüne kadar yaptığı ikonik işler ve uygulamaların sergileneceği binada aynı zamanda bir caffe, lüks yayıncı Rizzoli tarafından yönetilecek bir kitap mağazası ve Gucci’nin limited edition ürünlerinin de satılacağı iki adet mağaza yer alacak

 

 
                       Efsanevi ikonik tasarımlar BAMBOO çantalar ve horsebit 1953 loaferlar



                       


 Tom Ford'un yerine Gucci'nin başına geçen Frida Giannini

 








From the archive: Travel Set in Rinascimento pattern - 1950s
                          Travel Set in Rinascimento pattern - 1950s
From the Archive: Gucci Bamboo Bag, 1940s and 1950s
                             Gucci Bamboo Bag, 1940s and 1950s
From the archive: handbag with green-red-green web, 1950s - early 1970s
                  handbag with green-red-green web, 1950s - early 1970s
From the archive: shoulder bag with metal horsebit, 1950s - early 1970s
                          shoulder bag with metal horsebit, 1950s - early 1970s
From the archive: Suitcase Set in Diamante Pattern, 1950s
                                Suitcase Set in Diamante Pattern, 1950s

From the archive: Patent Image, 1958
                                     Patent Image, 1958
From the archive: Alain Delon and Romy Schneider, Cannes - 1959
                      Alain Delon and Romy Schneider, Cannes - 1959
From the archive: woman’s moccasin - mid 1960s
                                   woman’s moccasin - mid 1960s
From the Archive: Gucci Handbag, 1962
                                    Gucci Handbag, 1962
From the archive: Peter Sellers, London - 1969
                    Peter Sellers, London - 1969
From the archive: Barbara Streisand, London - 1969
                   Barbara Streisand, London - 1969
From the archive: the Jackie bag
                                                the Jackie bag
From the Archive: Gucci Shoulder bag - 1970s
                                Gucci Shoulder bag - 1970s
From the archive: Gucci belts, 1970s
                                       Gucci belts, 1970s
From the Archive: Jackie O’ Bag - 1970s
                                           Jackie O’ Bag - 1970s
GUCCI MUSEO, Flora
Advertising Image - Early 1970s
                               Advertising Image - Early 1970s
From the archive: Gucci Catalogue, 1971
                                 Gucci Catalogue, 1971
Veruschka, Rome 1971
                               Veruschka, Rome 1971

Rod Stewart, London Airport 1976
                                     Rod Stewart, London Airport 1976

From the archive: Golf Bags, 1980s
                                                Golf Bags, 1980s
 From the Archive: Gucci Rome store, 1980s
                                              1980 ROME STORE


                                             GUCCİ'yi TERCİH EDEN ÜNLÜLER



               Cameron Diaz 84. Oscar törenlerinde tercihi GUCCİ Premiere


                 Hilary Swank GUCCİ 2011 Akademi Ödülleri


 Kate PERRY  2013 Grammy Ödül Töreninde Gucci tercih etti.


                                         KATE PERRY






            Paris HİLTON
cC39Fbf9d2Da228f__gallery.jpg
                               Ashley Green Gucci Bamboo




Salma HAYEK,Dünyadaki en şanslı kadın diyebiliriz.
Nedeni Francois Henry Pinaultla evli olmasından kaynaklanıyor.LVMH'ten sonra en büyük marka zinciri olan  Pinault-Printemps-Redoute'nin sahibi ve aynı zamanda ceo su.
Gucci,Sergio Rossi,Yves Saint Laurent,Bottega Veneta,Alexander Mc Queen,Baucheron,Brioni,Stella Mc Cartney gibi markaları bünyesinde bulundurması.
Salma Hayek'in gardrobunun ne kadar zengin olduğunu hayal bile edemiyorum.





2 yorum: